L’hedonisme considera el plaer el principal bé de la vida.
Sota aquesta filosofia, neixen l’escala hedònica i el tast hedònic. Mesuren la preferència i els estats psicològics d’un consumidor davant d’un producte. O sigui, que utilitza la reacció humana per avaluar un element. És una tècnica per a saber l’acceptació d’un producte al mercat.


Amb en Jordi Àvila de Gastropíndoles vam voler provar-ho! Cotxe i cap a Vinaixa a l’#Oleumexperience. Un tast hedònic d’olis ecològics verge extra d’Oleum Flumen.

oleum1

Un esmorzar-conversa compost de diferents plats per a catar tres olis diferents de la casa: el Ninou, el de Finca i el Plans de Montserrat. Tres olis, tres aromes i tres sensacions per amanir des d’un crostó de pa amb tapenade d’olives negres, fins a un gelat de torró amb un toc de sal.

oleum3

oleum2

Una gran experiència gastronòmica, geogràfica i meteorològica de la mà de Martí Terès.

Tornarem!

oleum4

Trobareu més detalls al twitter i instagram de @jordixavila, @gastropindoles i @oleumflumen, i al nostre @meteocook.